Zdravstveno učilište Zagreb

VIJESTI

Novi projekt Erasmus +

Autor: MARTINA ŽUŽAK, 2. 7. 2015.

Zdravstveno učilište sudjeluje u još jednom projektu Erasmus + i to kao jedna od triju škola iz Hrvatske. Međunarodni projekt Europske unije nazvan je „MINT Exchange“ i u njemu sudjeluju organizacije iz četiriju zemalja: Velike Britanije, Njemačke, Francuske i Hrvatske. Projektom je obuhvaćena razmjena učenika i učitelja iz navedenih zemalja u kojemu će čak 90 učenika i 6 učitelja iz svake zemlje dva puta godišnje proći jednotjedni program učenja prirodnih znanosti na otvorenom, u neformalnom okruženju, u prirodi. Osvrt naše učenice koja je sudjelovala u prvom susretu u Velikoj Britaniji pročitajte pod opširnije.

Erasmus mint, Engleska 11.-18.4.2015.

Sudjelovala sam u prvoj razmjeni Erasmus mint projekta iz biologije, osim naše škole također su sudjelovale i Gimnazija Tituša Brezovačkog te Prirodoslovna škola Vladimira Preloga. Iz svake škole odabrano je 5 učenika, no odabrane učenike iz moje škole jedva sam poznavala dok su iz drugih škola bili odabrani svi iz istog razreda. Kada sam došla na autobusni kolodvor, od kuda smo krenuli, bojala sam se jer nikoga nisam poznavala, čak ni profesore. Molila sam se da drugi učenici budu svi super da nema nikog umišljenog, a i da pratnja profesora nije prestroga, i zbilja bolju ekipu nisam mogla dobiti. Nismo se poznavali ni 10 minuta već smo se sprijateljili, upoznali i izbijali mnoge šale. Kada smo stigli u Zadar čekao nas je taxi koji nas je vozio do Zadarske zračne luke. Kada smo čuli za taxi pomislili smo da ćemo se voziti kao gospoda, a na kraju smo svi išli jednim kombijem što je izazvalo dosta smijeha. Avion za Manchester je kasnio jedan sat pa smo postali jako nervozni. Iako, usprkos tome većina, kao i ja, je letjela prvi put avionom. Putovali smo noću tako smo prilikom slijetanja imali pogled za osvijetljeni Manchester. Zatim nas je pokupio autobus i vozio do Castle Heada koji se nalazi u malom gradiću Grange over Sands. Mi smo došli prvi od još 4 zemalja koje su sudjelovale u ovom projektu. Prvi dan smo bili sami u dvorcu te smo odlučili otići upoznati grad u kojem se nalazimo. Oduševio nas je živi pijesak iz kojeg nismo htjeli otići. Nešto takvo se zbilja ne može vidjeti u Hrvatskoj. To je bila prva stvar koja nas je oduševila. Kada smo se vratili iz obilaska i vratili uživanju, pridružili su nam se Nijemci, a potom Francuskinje. Kao domaćini odmah smo im sve pokazali i krenuli sa upoznavanjem. Francuskinje nisu baš bile vješte sa engleskim, ali zato na svu sreću imali smo curu i dečka iz Tituša koji su vješto pričali francuski. Iduće jutro pridružili su nam se i Englezi. Odmah nakon njihovog dolaska bila je razmjena u sobama. Dečki su imali veće sobe pa su bili pomiješani sa dečkima iz Njemačke i Engleske, dok smo mi cure imale male sobe pa su neke bile sa Francuskinjama, a neke sa Engleskinjama. Nakon doručka krenula je prva avantura te smo bili pomiješani u još 4 grupe. U svakoj grupi bilo je po 3 ili 4 učenika iz različite države kako bi što više komunicirali na engleskom. Svaki dan smo imali po dvije aktivnosti. Od razgledavanja grada, raftinga, penjanja po drvetu, mjerenja rijeke na tri različita mjesta, penjanja do vidikovca, upoznavanje život noćnih životinja, hodanje i kupanje u rijeci od 5°C... Zbilja bolje avanture nisu mogli odabrati. Poslije večere imali smo okupljanje, svaka država sa svojim profesorima. Tamo smo otvarali naše duše i pričali o danu koji smo prošli. Svaki dan predvečer svi bi bili u našoj prostoriji koja se zvala Cheaple, tamo smo imali klavir i gitaru, stolni tenis, stolni nogomet i fotelje, tamo su se odvijali najbolji trenuci cijelog projekta. Cijelo vrijeme pričanja na engleskom sam stekla samopouzdanje jer nisam mislila da ga tako dobro znam. Svi smo napravili bar jednu stvar koja nam je pokazala našu hrabrost i naše samopouzdanje. Svi smo se promijenili u tih tjedan dana. A hrana... Hrana nam je svima bila užasna. Nismo navikli na toliko začina i povrća. Dva dana prije našeg povratka napustili su nas Nijemci, što nas je najviše pogodilo jer smo sa njima nekako bili jednaki. Dan prije povratka otišli smo do grada Kendala u razgledavanje. I eto zadnji dan dok su Englezi još uživali mi i Francuskinje smo krenuli prema Manchesteru. Mi smo malo ostali i razgledavali ogroman i predivan grad,a Francuskinje su produžile do zračne luke. Nakon našeg razgledavanja, odnosno šopingiranja, vlakom smo se uputili do zračne luke na naš let do Zadra. Ovaj put imali smo pogled na divan ocean i zalazak sunca te naposljetku i Zadar u noćnom svjetlu. Ovoga puta u Zadru nam je kasnio autobus za Zagreb te smo te sate iskoristili u guštanju ćevapa, ajvara i pomfrita. Nakon divnih avantura, putovanja, razgledavanja, ali i učenja, ušli smo u bus i rastali se oko 6 sati ujutro. Zbilja ne znam kako bih se zahvalila za ovo divno iskustvo i ovo pružanje prilike, od sveg srca zahvaljujem se razredniku/profesoru Hrvoju Maliću.

« Prosinac 2018 »

5. sat 17:30 - 18: 15
6. sat 18:20 - 19:05
7. sat 19:10 - 19:55

Poštovani roditelji, na našu web stranicu običavamo stavljati bilješke o aktivnostima koje provodimo popraćene fotografijama  naših učenika.  Ukoliko među vama ima roditelja koji ne žele da fotografija njihove djece bude u tom kontekstu objavljena, najljepše molimo da se osobno javite u Pedagošku službu i o tome nas izvijestite. Uprava  Zdravstvenog učilišta, 25.9.2013.

Ispis statistike od 13. 11. 2012.

Zdravstveno učilište Zagreb / Medvedgradska 55, HR-10000 Zagreb / ss-zdravstveno-uciliste-zg.skole.hr / ured@ss-zdravstveno-uciliste-zg.skole.hr